środa, 5 listopada 2014



Czas Sezon Mikołajowy zacząć ...




W tym roku postanowiłam, że nie kupię nic  plastikowego, błyszczącego, mrugającego, wydającego dźwięki, chińskie kolędy, tudzież inne straszne rzeczyrobiące. Nie przyczynię sie do wzrostu  PKB Chin. Zrobię sobie wszystko sama. W tym roku będzie miękko (bombki zostały unicestwione przez FIFI kota i LILI kota), w naturalnych kolorach, przytulnie i słodziaśnie.  Zabawki miękko wypchane są bezpieczne, miłe i można je wyprać w pralce, więc czego chcieć więcej? Choinka w testach bezpieczeństwa osiągnie najwyższe noty, Nawet w trakcie ataku zmasowanego przez Wściekłe Koty będzie bezpieczna dla  otoczenia( wywróconą w nocy podnosimy z uśmiechem dopiero rano). Oto moja armia choinkowa i dekoracyjna.( w przygotowaniu serca, renifery, sowy i co tam jeszcze mi wpadnie do głowy)


Na początek Renifry Mietki.




 

Renifr z popielatego lnu. Pomysł Tone Finnanger.


I jeszcze raz Renifr.



Choinki (10 cm wysokości) z płótna bawełnianego z bawełniana koronką na czubku gwiazdka guziczkowa, pomysł znalazłam w sieci.



Anielice, zamysł ich był taki, że miały służyć jako woreczki na zioła, ale skończyły jako wisiadełka choinkowe.


Każda oczywiście inna. Płótno bawełniane, włóczka, wstążka w środku silikon. wysokość 12 cm.
















To część mojej kolekcji choinkowej, w przygotowaniu sowy, renifery w wersji choinkowej no i wianki nadrzwiowe i naoknowe. Pozdrawiam .


1 komentarz:

  1. Mietki i zawieszki i te lale,,,wymiataja,,sa super na iscie elolgiczna choinke..ja mysle jak to bedzie na swieta z choinka u nas...Bianka nigdy jeszcze choinki nie widziala i pewnie potlucze wszystko co na niej znajdzie...teraz juz za pozno yb szyc jakies zabawki bo przeciez musze te 3 quilty pokonac..i 6 poduszek..hihii.Pozdrawiam i dla kotkow glaski .)

    OdpowiedzUsuń